Menu
Strategiske indsatser
Strategiske indsatser
Tilbage
Om Strategiske indsatser
Alle skal med - gode læringsmiljøer for alle børn
Den åbne skole
Erhvervsplaymaker
Fremmøde fremfor fravær
God undervisning understøttet af læringsplatformen (Meebook)
IT og digitalisering
Kommunale netværk for medarbejdere og ledere
Læsning
Samarbejdsmodellen Trivsel på Tværs 0.-4. klasse
SSP Silkeborg
Obligatoriske emner
Campussamarbejder
Pædagogisk Praksis og Læring (PPL)
Pædagogisk Praksis og Læring (PPL)
Tilbage
Om Pædagogisk Praksis og Læring (PPL)
Team Læring og Udvikling
Team/Videncenter for Sprog og Læsning
Team Sprog og Kommunikation
Team Åben Skole og Praksisfaglighed
Team Åben Skole og Praksisfaglighed
Tilbage
Om Team Åben Skole og Praksisfaglighed
Team Åben Skole og Praksisfaglighed - FabLab, Designtækning og Digital Fabrikation
Team Åben Skole og Praksisfaglighed - Naturfag
Team Åben Skole og Praksisfaglighed - Udskoling
Videncenter for Nye Praksisformer og Aldersintegrering
Kompetenceudvikling
Kompetenceudvikling
Tilbage
Om Kompetenceudvikling
Strategisk målsætning for skoleområdets kompetenceudvikling
Tilmelding til korte kurser og temadage
Kompetenceplan for skoleåret 2022/23
Kompetenceplan for skoleåret 2022/23
Tilbage
Om Kompetenceplan for skoleåret 2022/23
Beskrivelse af de enkelte indsatser
Beskrivelse af de enkelte indsatser
Tilbage
Om Beskrivelse af de enkelte indsatser
Lederuddannelse
Medarbejder til leder - lederafklaringsforløb
Alle skal med - kompetenceudvikling for SFO
Udviklingsforløb omkring 0. klasse
FabLab-pionerer - teknologiforståelse
Flere elever skal tage en erhvervsfaglig uddannelse
Praktiske oplysninger og økonomi
Kompetenceplaner fra tidligere skoleår
Kompetenceplaner fra tidligere skoleår
Tilbage
Om Kompetenceplaner fra tidligere skoleår
Kompetenceplan for skoleåret 2021/22
Kompetenceplan for skoleåret 2021/22
Tilbage
Om Kompetenceplan for skoleåret 2021/22
Beskrivelse af de enkelte indsatser
Beskrivelse af de enkelte indsatser
Tilbage
Om Beskrivelse af de enkelte indsatser
Lederuddannelse
Medarbejder til leder - lederafklaringsforløb
Alle skal med - kompetenceudvikling for SFO
Lettere behandlingsformer – angst, depression og skolevægring
FabLab-pionerer - teknologiforståelse
Flere elever skal tage en erhvervsfaglig uddannelse
Faglig læsning og skrivning - indskoling og mellemtrin
Praktiske oplysninger og økonomi
Kompetenceplan for skoleåret 2020/21
Kompetenceplan for skoleåret 2020/21
Tilbage
Om Kompetenceplan for skoleåret 2020/21
Beskrivelse af de enkelte indsatser
Beskrivelse af de enkelte indsatser
Tilbage
Om Beskrivelse af de enkelte indsatser
Lederuddannelse
Medarbejder til leder - lederafklaringsforløb
FabLab Pioneruddannelsen
Kloge Haender
Faglig læsning og skrivning
PLC-kursusforløb for medarbejdere og leder
Førstehjælp
Praktiske oplysninger og økonomi
Kompetenceplan for skoleåret 2019/20
Kompetenceplan for skoleåret 2019/20
Tilbage
Om Kompetenceplan for skoleåret 2019/20
Beskrivelse af de enkelte indsatser i skoleåret 2019/20
Beskrivelse af de enkelte indsatser i skoleåret 2019/20
Tilbage
Om Beskrivelse af de enkelte indsatser i skoleåret 2019/20
KiU - Kompetenceløft i Undervisningsfagene
Uddannelse af ledere
Medarbejder til leder - lederafklaringsforløb
Diamantforløb - mindsetdag og uddannelsesdag for lærere og pædagoger
FabLab Pioneruddannelsen
Faglig læsning og skrivning
Førstehjælp
KRAP og Milife-forløb
Kurser afholdt af videncentre
Natur-teknologi
PK PLF: Styrkelse af professionel kapital gennem professionelle læringsfællesskaber – en udvidet indsats
PLC-kursusforløb for medarbejdere og leder
Praksisfaglighed i udskolingen
Sikkerhedskursus
Praktiske oplysninger og økonomi vedr. skoleåret 2019/20
Kompetenceplan for skoleåret 2018/19
Kompetenceplan for skoleåret 2018/19
Tilbage
Om Kompetenceplan for skoleåret 2018/19
Diamant kursusdag
Elever i matematikvanskeligheder og regnestrategier
Engineering i skolen
Fællesfaglig undervisning i naturfagene
Fagsprogsudvikling hos elever i natur teknologi og matematik
Kompetenceløft i natur/teknologi
Kursus for skoler i Sproglig udvikling i fagene
Nyt afdækningsmateriale til nyankomne og øvrige tosprogede elever
Pædagog som ressourceperson i SFOens arbejde med sprog i hverdagen
Kompetenceplan for skoleåret 2017/18
Kompetenceplan for skoleåret 2017/18
Tilbage
Om Kompetenceplan for skoleåret 2017/18
Fablab
Flipped learning
Inkluderende specialpædagogik
KIU moduler
Kursus for SFO-pædagoger om nyankomne tosprogede elever, forår 2018
Lokal kapacitetsopbygning
Ressourcepersoner i læsning
Understøttelse af nyankomne tosprogede elevers sociale og emotionelle udvikling
Kompetenceløft PL PLF
Kompetenceplan for skoleåret 2016/17
Kompetenceplan for skoleåret 2016/17
Tilbage
Om Kompetenceplan for skoleåret 2016/17
Fablab
Flipped learning
KIU moduler
Lokal kapacitetsopbygning
Kompetenceløft PL PLF
Kompetenceløft af ledere
Krop og Kompetencer
MatematikBroen
Skoleskak
Kompetenceplan for skoleåret 2015/16
Kompetenceplan for skoleåret 2015/16
Tilbage
Om Kompetenceplan for skoleåret 2015/16
Kompetenceloeft af ledere
Kompetenceplan for skoleåret 2014/15
Politikker på skoleområdet
Søg
Forside
Kontakt
Sitemap
SSP Silkeborg
Facebook Ikon
Besøg vores Twitter
Twitter Ikon
Besøg vores Twitter
LinkedIn Ikon
Besøg vores LinkedIn
SSP er et kommunalt samarbejde mellem skoler, sociale myndigheder og politiet.
Samarbejdets formål er - ved tidlig indsats - at forebygge kriminalitet og anden risikoadfærd blandt børn og unge i Silkeborg Kommune
Link til SSP Silkeborgs egen hjemmeside