• Strategiske indsatser
    TilbageOm Strategiske indsatser
    • Alle skal med - gode læringsmiljøer for alle børn
    • Den åbne skole
    • God undervisning understøttet af læringsplatformen (Meebook)
    • IT og digitalisering
    • Læsning
    • Pædagogisk læringscenter (PLC)
    • Kommunale netværk for medarbejdere og ledere
    • Fremmøde fremfor fravær
    • SSP Silkeborg
    • Obligatoriske emner
    • Campussamarbejder
  • Team og videncentre i PPL
    TilbageOm Team og videncentre i PPL
    • Team læring og udvikling
      TilbageOm Team læring og udvikling
      • Team læring og udvikling - Videncenter for inkluderende lærings- og trivselsmiljøer
    • Team/Videncenter for sprog og læsning
    • Team sprog og kommunikation
    • Team åben skole og praksisfaglighed
      TilbageOm Team åben skole og praksisfaglighed
      • Team åben skole og praksisfaglighed - Videncenter for designtækning og digital fabrikation ved FabLab
      • Team åben skole og praksisfaglighed - Videncenter for naturfag
      • Team åben skole og praksisfaglighed - Videncenter for udskoling
    • Videncenter for nye praksisformer og aldersintegrering
  • Kompetenceudvikling
    TilbageOm Kompetenceudvikling
    • Strategisk målsætning for skoleområdets kompetenceudvikling
    • Tilmelding til korte kurser og temadage
    • Kompetenceplan for skoleåret 2020/21
      TilbageOm Kompetenceplan for skoleåret 2020/21
      • Beskrivelse af de enkelte indsatser
        TilbageOm Beskrivelse af de enkelte indsatser
        • Lederuddannelse
        • Medarbejder til leder - lederafklaringsforløb
        • FabLab Pioneruddannelsen
        • Kloge Haender
        • Faglig læsning og skrivning
        • PLC-kursusforløb for medarbejdere og leder
        • Førstehjælp
      • Praktiske oplysninger og økonomi
    • Kompetenceplan for skoleåret 2021/22
      TilbageOm Kompetenceplan for skoleåret 2021/22
      • Beskrivelse af de enkelte indsatser
        TilbageOm Beskrivelse af de enkelte indsatser
        • Lederuddannelse
        • Medarbejder til leder - lederafklaringsforløb
        • Alle skal med - kompetenceudvikling for SFO
        • Lettere behandlingsformer – angst, depression og skolevægring
        • FabLab-pionerer - teknologiforståelse
        • Flere elever skal tage en erhvervsfaglig uddannelse
        • Faglig læsning og skrivning - indskoling og mellemtrin
      • Praktiske oplysninger og økonomi
    • Kompetenceplaner fra tidligere skoleår
      TilbageOm Kompetenceplaner fra tidligere skoleår
      • Kompetenceplan for skoleåret 2019/20
        TilbageOm Kompetenceplan for skoleåret 2019/20
        • Beskrivelse af de enkelte indsatser i skoleåret 2019/20
          TilbageOm Beskrivelse af de enkelte indsatser i skoleåret 2019/20
          • KiU - Kompetenceløft i Undervisningsfagene
          • Uddannelse af ledere
          • Medarbejder til leder - lederafklaringsforløb
          • Diamantforløb - mindsetdag og uddannelsesdag for lærere og pædagoger
          • FabLab Pioneruddannelsen
          • Faglig læsning og skrivning
          • Førstehjælp
          • KRAP og Milife-forløb
          • Kurser afholdt af videncentre
          • Natur-teknologi
          • PK PLF: Styrkelse af professionel kapital gennem professionelle læringsfællesskaber – en udvidet indsats
          • PLC-kursusforløb for medarbejdere og leder
          • Praksisfaglighed i udskolingen
          • Sikkerhedskursus
        • Praktiske oplysninger og økonomi vedr. skoleåret 2019/20
      • Kompetenceplan for skoleåret 2018/19
        TilbageOm Kompetenceplan for skoleåret 2018/19
        • Diamant kursusdag
        • Elever i matematikvanskeligheder og regnestrategier
        • Engineering i skolen
        • Fællesfaglig undervisning i naturfagene
        • Fagsprogsudvikling hos elever i natur teknologi og matematik
        • Kompetenceløft i natur/teknologi
        • Kursus for skoler i Sproglig udvikling i fagene
        • Nyt afdækningsmateriale til nyankomne og øvrige tosprogede elever
        • Pædagog som ressourceperson i SFOens arbejde med sprog i hverdagen
      • Kompetenceplan for skoleåret 2017/18
        TilbageOm Kompetenceplan for skoleåret 2017/18
        • Fablab
        • Flipped learning
        • Inkluderende specialpædagogik
        • KIU moduler
        • Kursus for SFO-pædagoger om nyankomne tosprogede elever, forår 2018
        • Lokal kapacitetsopbygning
        • Ressourcepersoner i læsning
        • Understøttelse af nyankomne tosprogede elevers sociale og emotionelle udvikling
        • Kompetenceløft PL PLF
      • Kompetenceplan for skoleåret 2016/17
        TilbageOm Kompetenceplan for skoleåret 2016/17
        • Fablab
        • Flipped learning
        • KIU moduler
        • Lokal kapacitetsopbygning
        • Kompetenceløft PL PLF
        • Kompetenceløft af ledere
        • Krop og Kompetencer
        • MatematikBroen
        • Skoleskak
      • Kompetenceplan for skoleåret 2015/16
        TilbageOm Kompetenceplan for skoleåret 2015/16
        • Kompetenceloeft af ledere
      • Kompetenceplan for skoleåret 2014/15
  • Politikker på skoleområdet
Kompetenceplanen

Brødkrummesti

  • Forside
  • Kontakt
  • Sitemap

Kompetenceplan for skoleåret 2018/19

  • Facebook Ikon

    Besøg vores Twitter

  • Twitter Ikon

    Besøg vores Twitter

  • LinkedIn Ikon

    Besøg vores LinkedIn

Udbud for medarbejdere i skoleåret 2018/19:

Diamant kursusdag

Elever i matematikvanskeligheder og regnestrategier

Engineering i skolen

Fagsprogsudvikling i natur-teknologi og matematik

Fællesfaglig undervisning i naturfagene

Kompetenceløft i natur-teknologi

Kurser for skoler i sproglig udvikling i fagene

Nyt afdækningsmateriale til nyankomne og øvrige tosprogede elever

Pædagog som ressourceperson i SFO'ens arbejde med sprog i hverdagen

 

Skoleafdelingen - Pædagogisk Praksis og Læring (PPL)

E-mail: skoleudvikling@silkeborg.dk 

  • Tilgængelighedserklæring