Vejledning i tilmelding

Pædagogisk Udviklingssektion, Silkeborg Kommune, bruger programmet Plan2Learn til at styre tilmeldinger.

Sådan logger du ind på Plan2Learn:

Hvis du er en bruger, der til daglig har et login til kommunens netværk
Du tilmelder dig via linket under kursusbeskrivelsen. Hvis du klikker på det øverste link og er logget på en kommunal pc, bliver du automatisk logget ind. ​NB: Enkelte ikke-administrative medarbejdere har adgang til en administrativ pc og dermed en silkeborg.dk-mail. Sørg for at være i stand til at åbne den mailadresse, evt. via Web-mail, se vejledning på skolens kontor/siko (under IT, systemer og værktøjer > Systemer > IT - Office 2016, O365... > "Sådan logger du på din mail på privat pc").

Hvis du logger på fra en ikke-kommunal pc, får du login-siden "log på med din organisationskonto". Her skriver du dit dr-nummer efterfulgt af @silkeborg.dk. Koden er den samme, som du logger på pc’en med. 

Hvis du er en bruger, der IKKE til daglig har et login til kommunens netværk
Du tilmelder dig via link under kursusbeskrivelsen, og du skal klikke på det nederste link. Når du klikker på tilmeld bliver du spurgt om du har en brugerprofil i Silkeborg Kommunes plan2learn.

  • Hvis du har en profil, logger du ind med dit cpr/brugernavn og adgangskode (som du har fået tilsendt på mail).
  • Hvis du ikke har en profil (eller er i tvivl om du har en), klikker du på "næste" og følger vejledningen i tilmelding på skærmen.